پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > معرفی و نحوه کارکرد انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت > تِل کارت چگونه کار می کند ؟


تِل کارت چگونه کار می کند ؟




با استفاده از سرویس های تلفن بین الملل تل کارت تا 90٪ از هزینه های مکالمه بین الملل خود را کاهش دهید

تل کارت جهت سهولت کاربران و داشتن ارتباطی آسان و مقرون به صرفه بین الملل، اقدام به طراحی و راه اندازی انواع سرویس های اعتباری تلفن بین الملل ایران به خارج و خارج به ایران به شرح زیر نموده است. :

1- سرویس های بستر مخابرات (بدون نیاز به اینترنت)  : سرویس های اعتباری نامحدود، سرویس اعتباری مدت دار، سرویس اعتباری تک کشور، سرویس اعتباری تجاری و ....
>> در این سرویس پس از خرید به مشترک پین کد (شماره رمز) ارائه می گردد و کاربر با استفاده از تلفن معمولی (تلفن ثابت و یا موبایل از هر نقطه ایران) و بدون نیاز به اینترنت از طریق شماره گیری تلفن شبکه و وارد نمودن رمز، می تواند ارتباط با خارج از کشور با مقصد مورد نظر خود را برقرار نماید
>>در سرویس های بستر مخابرات امکان تماس از 6 کشور آمریکا، کانادا، آلمان، فرانسه، سوئد و انگلستان به ایران نیز وجود دارد

2 - سرویس های بستر اینترنت : قابلیت برقراری ارتباط بین الملل از هر نقطه از جهان به کلیه تلفن های ثابت و موبایل جهان از طریق نرم افزار قابل نصب بر روی موبایل هوشمند اندرویدی و آیفون.
>> در این نوع سرویس نیاز به دانلود نرم افزار موبایلی، خرید شارژ و اینترنت فعال بر گوشی خواهید داشت همچنین شارژ سرویس بصورت الکترونیک بوده و در قالب شارژهای 10 دلاری + 1 دلار شارژ هدیه و بدون تاریخ مصرف عرضه می گردد. 

کلیه سرویس ها (بستر مخابرات و اینترنت) با هر دقیقه مکالمه کاربر باتوجه به کشور مقصد و نوع اپراتور آن، از اعتبار کسر می شود.

کدام سرویس تلفن بین الملل تل کارت برای من مناسب است ؟

نحوه استفاده از سرویس خریداری شده


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه