پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > عملیات و مشکلات پرداخت > عدم اتصال به درگاه های بانکی


عدم اتصال به درگاه های بانکی




هنگام پرداخت هزینه سرویس ممکن است با پیام امکان اتصال به بانک پارسیان و یا بانک ملت وجود ندارد مواجه شوید.

این حالت در برخی مواقع بدلیل قطعی ارتباط با سرور  بانک پارسیان و یا ملت بصورت لحظه ای اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل کافیست مجددا فاکتور خود را از منو > مالی > صورت حسابها پیدا کنید و آن را از طریق درگاه مورد نظر مجددا پرداخت نمایید.

همچنین بانک ها برای بستن حسابهای روزانه خود معمولا از ساعت 23:50  الی 24 بطور موقت درگاه را غیر فعال می نمایند.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله