پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > عملیات و مشکلات پرداخت > عدم اتصال به درگاه های بانکی
هنگام پرداخت هزینه سرویس ممکن است با پیام امکان اتصال به بانک پارسیان و یا بانک ملت وجود ندارد مواجه شوید.
این حالت در برخی مواقع بدلیل قطعی ارتباط با سرور بانک پارسیان و یا ملت بصورت لحظه ای اتفاق می افتد. برای رفع این مشکل کافیست مجددا فاکتور خود را از منو > مالی > صورت حسابها پیدا کنید و آن را از طریق درگاه مورد نظر مجددا پرداخت نمایید.
همچنین بانک ها برای بستن حسابهای روزانه خود معمولا از ساعت 23:50 الی 24 بطور موقت درگاه را غیر فعال می نمایند.
افزودن به مورد علاقه ها پرینت این مقاله