پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > خرید اشتراک، تمدید اشتراک، افزودن وجه و استفاده از سرویس ها > نحوه استفاده از سرویس بدون پین


نحوه استفاده از سرویس بدون پین




معرفی سرویس بدون پین : با توجه به اینکه پس از هر بار شماره گیری تلفن شبکه، اپراتور از شما پین کد را درخواست میکند، در صورتیکه بخواهید برای هر بار استفاده از سرویس، پین کد یا شماره کارت خود را وارد نکنید باید شماره مبدا (برای مثال منزل - محل کار و یا موبایل) خود را به کارشناسان شرکت اعلام نمایید.

نکته : پرداخت هزینه فعال سازی فقط بصورت یکبار بوده و هنگام خرید اشتراک است و در شارژهای بعدی سرویس، هزینه ای اخذ نمی گردد.

جهت فعال سازی سرویس بدون پین میتوانید به یکی از روش های زیر عمل کنید :

1- هنگام سفارش سرویس جدید در پیکره بندی سرویس، آیتم فعال سازی سرویس بدون پین را انتخاب نمایید.
2 - در صورتیکه یکی از سرویس های تلفن بین الملل تِل کارت را خریداری نموده اید می‌توانید پس از ورود به پنل کاربری خود از منوی "سرویس ها" بر روی منوی "تمدید اشتراک - فعال سازی سایر خدمات" کلیک نمایید. درصفحه جدید آیتم فعال سازی سرویس بدون پین (سرویس های اعتباری نامحدود - مدت دار - اقتصادی) را از لیست بیابید و پکیج یا سرویس مورد نظر که می‌خواهید سرویس بدون پین بر روی آن فعال شود را انتخاب نموده و سپس برای پرداخت هزینه آن از دکمه سفارش دهید استفاده نمایید و مراحل پرداخت را طی نمایید.

پس از پرداخت هزینه باید شماره تلفن های مبدا (مثلا منزل - محل کار و یا موبایل) خود را
به واحد سرویس بدون پین / شماره گیر سریع / ارتقای پهنای باند ارسال نمایید تا سرویس فوق بر روی پین کد شما فعال گردد. برای این منظور ابتدا از طریق آدرس ایمیل و رمز عبور وارد کنترل پنل شوید و از منوی ارسال درخواست، درخواست خود را ارسال نمایید

همچنین درخواست ها باید طبق ضوابط پشتیبانی خریداری شده توسط مشترک در ساعات مقرر ارسال شود.



آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه