پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > خرید اشتراک، تمدید اشتراک، افزودن وجه و استفاده از سرویس ها > نحوه استفاده از سرویس شماره گیر سریع


نحوه استفاده از سرویس شماره گیر سریع





معرفی سرویس شماره گیر سریع : در این سرویس شماره مقصد شما بر روی یک عدد خاص مثلا 1 قرار داده می شود بنابراین دیگر نیاز به شماره گیری کامل مقصد نیست و تنها با فشردن عدد 1 شماره مقصد شماره گیری می شود.

نکته : پرداخت هزینه فعال سازی فقط بصورت یکبار بوده و در شارژهای بعدی سرویس، هزینه ای اخذ نمی گردد.

جهت فعال سازی سرویس شماره گیر سریع میتوانید به یکی از روش های زیر عمل کنید :

1- (هنگام سفارش سرویس جدید) : در پیکره بندی سرویس، آیتم فعال سازی سرویس شماره گیر سریع را انتخاب نمایید.
2 -(پس از خرید سرویس) : در صورتیکه یکی از سرویس های تلفن بین الملل تِل کارت را خریداری نموده اید می‌توانید پس از ورود به پنل کاربری خود از منوی "سرویس ها" بر روی منوی "تمدید اشتراک - فعال سازی سایر خدمات" کلیک نمایید. درصفحه جدید آیتم فعال سازی سرویس شماره گیر سریع (سرویس های اعتباری نامحدود - مدت دار - اقتصادی) را از لیست بیابید و پکیج یا سرویس مورد نظر که می‌خواهید سرویس شماره گیر سریع بر روی آن فعال شود را انتخاب نموده و سپس برای پرداخت هزینه آن از دکمه سفارش دهید استفاده نمایید و مراحل پرداخت را طی نمایید..

پس از پرداخت هزینه باید شماره تلفن های مقصد شما به همراه شماره متناظر(مثلا عدد 1 یا 0 ، تا عدد 29 امکان اضافه کردن شماره تلفن وجود دارد) آن را
به واحد سرویس بدون پین / شماره گیر سریع / ارتقای پهنای باند ارسال نمایید تا سرویس فوق بر روی پین کد شما فعال گردد. برای این منظور ابتدا از طریق آدرس ایمیل و رمز عبور وارد کنترل پنل شوید و از منوی ارسال درخواست، درخواست خود را ارسال نمایید.

برای مثال متنی که مشترک پس از پرداخت هزینه فعال سازی باید به واحد سرویس بدون پین / شماره گیر سریع ارسال کند قالب زیر را داشته باشد :

شماره تلفن 004488565874 بر روی عدد 1 تنظیم شود
شماره تلفن 006598587745 بر روی عدد 2 تنظیم شود
و ...

لازم به ذکر است مشترکین می توانند تا 10 شماره مقصدرا در درخواست خود ثبت نمایند و برای هربار اضافه و کم کردن شماره تلفن باید درخواست تحت فرمت بالا ارسال شود.

همچنین درخواست ها باید طبق ضوابط پشتیبانی خریداری شده توسط مشترک در ساعات مقرر ارسال شود.


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه