پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > معرفی و نحوه کارکرد انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت > معرفی انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت


معرفی انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت




خدمات تلفن بین الملل تل کارت با توجه به نیاز کاربران تلفن بین الملل سرویس های متعددی را راه اندازی نموده است که در ادامه به معرفی هریک پرداخته خواهد شد

1 - کارت تلفن بین الملل تل کارت :
این سرویس جز سرویس های خانگی میباشد به مشترکین این سرویس که در مبالغ 2000 ، 5000 ، 10000 ، 20000 ، 50000 ، 100000 تومان می باشد به قید قرعه هر ماهه جوایزی اعطا خواهد شد این سرویس بصورت آنلاین از طریق وب سایت قابل خریداری خواهد بود که پس از پرداخت آنلاین به ایمیل کاربر اطلاعات پین کد و نحوه استفاده ارسال خواهد شد. همچنین سرویس مذکور بصورت کارت فیزیکی در فروشگاه های معتبر سراسر کشور موجود و قابل تهیه میباشد.


2 - سرویس اعتباری نامحدود زمانی تلفن بین الملل تل کارت :
گسترده ترین سرویس، در میان سرویس های اعتباری تلفن بین الملل تل کارت میباشد و فقط بصورت الکترونیکی از طریق وب سایت خدمات تلفن بین الملل تل کارت و بصورت پرداخت آنلاین قابل خریداری خواهد بود این سرویس تاریخ انقضا نداشته و کاربر تا اتمام اعتبار سرویس خود میتوانید از آن استفاده نماید و بارها آنرا شارژ نماید همچنین دارای نرخ دقیقه کمتر از سرویس کارت تلفن بین الملل تل کارت میباشد و قابلیت ارتباط با کلیه کشور های دنیا در این سرویس امکان پذیر می باشد.


3 - سرویس اعتباری مدت دار تلفن بین الملل تل کارت :
با توجه به نام این سرویس دارای محدودیت زمانی استفاده پس از تاریخ می باشد. این سرویس در انواع بسته های 7 روزه - 14 روزه - 21 روزه و یک ماه با توجه با نیاز کاربر تهیه گردیده و قابلیت ارتباط با کلیه کشور های دنیا را دارا میباشد همچنین دارای نرخ دقیقه ارزانتری نسبت به سرویس اعتباری نامحدود زمانی تلفن بین الملل تل کارت می باشد.


4 - سرویس اعتباری تک کشور تلفن بین الملل تل کارت :
این سرویس فقط بصورت تک کشور ارائه میگردد و در بسته های 100.000 تومان عرضه میشود از مزایای این سرویس نسبت به سرویس های کارت تلفن - اعتباری نامحدود زمانی و اعتباری مدت دار می توان به پایین بود نرخ دقیقه نسبت به سه سرویس قبلی اشاره کرد از اینرو در صورتیکه مقصد شما کشوری مشخص میباشد و دارای مکالمه زیادی می باشید پیشنهاد ما به شما سرویس اعتباری تک کشور تل کارت میباشد. شایان ذکر میباشد استفاده از این سرویس محدودیت زمانی نداشته و بدون تاریخ انقضا می باشد.


5 - سرویس اعتباری اقتصادی تلفن بین الملل تل کارت :
آن دسته از کاربرانی که قصد استفاده از بهترین نرخ قیمت دقیقه در مدت زمان 3 روز را میباشند می توانند از سرویس اعتباری اقتصادی تل کارت استفاده نمایید این سرویس قابلیت ارتباط فقط با یک کشور خاص را دارا می باشد.


6 - سرویس اعتباری عتبات عالیات تلفن بین الملل تل کارت :
با استفاده از سرویس ویژه تلفن بین الملل عتبات عالیات تل کارتمیتوانید کمترین هزینه تماس با کشورهای عراق و عربستان را تجربه نمایید ما حداقل هزینه را با بهترین کیفیت مکالمه به شما ارائه میدهیم. این سرویس صرفا قابلیت مکالمه با کشور های عراق و عربستان را دارا میباشند .سرویس تلفن بین الملل عتبات عالیات تل کارت ارزانترین تماس بین الملل به شهرهای مکه - مدینه - جده - کربلا - بغداد - اربیل - نجف - بصره و سایر شهرهای عربستان و عراق را برای شما امکان پذیر مینماید. میتوانید با آرامش خاطر با زائرین خود تماس بین الملل ارزان داشته باشید. امکان خرید اینترنتی و تحویل آنی سرویس تلفن بین الملل عتبات عالیات تل کارت میسر میباشد.


7 - سرویس اعتباری تجاری تلفن بین الملل تل کارت :
خدمات تلفن بین الملل تل کارت جهت مصارف شرکتی و سازمانی آن دسته از موسساتی که دارای ترافیک مکالمه بالای تلفن بین الملی هستند سرویس اعتباری تجاری خود را راه اندازی نموده است سرویس فوق بصورت تک کشوری و یا سفارشی ، ماهیانه الی سالیانه ارائه میگردد. درخواست شرکتها باید در سربرگ رسمی ارائه گردد این سرویس پایین ترین نرخ دقیقه را در میان کلیه سرویس ها دارا میباشد.

مقایسه نرخ دقیقه نمونه در هریک از سرویس های تلفن بین الملل تل کارت

انتخاب سرویس تلفن بین الملل مناسب


آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله

در همین زمینه