پنل کاربری مشترکین تل کارت > راهنما > بازاریابی و همکاری در فروش > نحوه بازاریابی و همکاری در فروش محصولات تلفن بین الملل تل کارت چگونه است ؟


نحوه بازاریابی و همکاری در فروش محصولات تلفن بین الملل تل کارت چگونه است ؟




شرکت تلفن بین الملل تل کارت باتوجه به سیاست های گسترش فروش سرویس ها و افزایش کیفیت خدمت رسانی به مشتریان اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی بازاریابی نموده است. جزییات سامانه به شرح زیر می باشد

آدرس اینترنتی سامانه : سامانه بازاریابی واقع در پنل کاربران، منو بازاریابی می باشد. جهت استفاده باید به پنل کاربری وارد شوید و یا در صورت نداشتن حساب کاربری، حساب جدید ایجاد نمایید.

نحوه فعال سازی سامانه بازاریابی :
کلیه کاربران و یا مشترکین تلفن بین الملل تل کارت میتوانند پس از عضویت در پنل کاربران به پنل وارد شوند و به منو بازاریابی مراجعه نمایند و از طریق دکمه سبز رنگ فعال سازی سیستم بازرایابی و همکاری در فروش اقدام به فعال سازی سیستم بازاریابی نمایند.

همکاری در فروش کارت تلفن بین الملل تل کارت

عملکرد سیستم بازاریابی : سامانه بازاریابی برای هر کاربر، لینک مخصوص تولید میکند و کاربر با قرار دادن این لینک در وب سایت خود و یا سایت دیگر اقدام به جذب مشتری می نماید. لازم به ذکر است سیستم بازاریابی به ازای هر فرد ارجاع شده، هر فرد ارجاع شده که عضو پنل کاربری شود از طریق لینک کاربر به وب سایت تل کارت و همچنین برای ثبت سفارش جدید و پرداخت سفارش (تکمیل فرآیند سفارش) فرد ارجاع شده با توجه به مبلغ فاکتور پورسانت 5 الی 50% (با توجه به نوع سرویس) برای کاربر لحاظ میکند.

بازاریابی و فروش کارت تلفن حارج از کشور

مطالب زیر در صفحه بازاریابی کاربر قابل مشاهده می باشد :

1 - تعداد بازدید کنندگان ارسالی.
2 - تعداد ثبت نام ها.
3 - تعداد سفارش های ثبت شده به تفکیک و وضعیت پرداخت آن ها، پورسانت دریافتی برای هرسفارش.

نحوه دریافت پورسانت ها :

کاربر میتواند با گذشت 10 روز پس از دریافت اولین پورسانت و باشرط به حداقل رسیدن جمع مبلغ پورسانتها به 5000 تومان، از طریق دکمه آبی رنگ درخواست پورسانت نسبت به مطالبه آن اقدام نماید. شایان ذکر است در صورت عدم رسیدن جمع پورسانت به مبلغ 5000 تومان دکمه دریافت پورسانت نمایش داده نخواهد شد.

پورسانت به دو روش قابل مطالبه می باشد

1 - درخواست دریافت نقدی مبلغ، در این حالت کاربر باید شماره کارت بانکی خود را از طریق ارسال درخواست به واحد بازاریابی ارسال نماید.
2 - اعمال پورسانت دریافتی به اعتبار پنل.



درصد پورسانتها در انواع سرویس های تلفن بین الملل تل کارت - بروز رسانی 94/07/01
تجاری کارت تلفن تک کشور اقتصادی مدت دار نامحدود
20% 15% 10% 7% 6% 5%



آشنایی با انواع سرویس های تلفن بین الملل تِل کارت



آیا این پاسخ به شما کمک کرد?

افزودن به مورد علاقه ها افزودن به مورد علاقه ها    پرینت این مقاله پرینت این مقاله